Què fem

La finalitat principal que persegueix la Fundació privada Teresa Gallifa és acollida i suport a dones embarassades o amb fills menors de 3 anys que pateixen situacions de marginació i exclusió social.

A més, donem suport al Programa Matern Llar Santa Isabel – Residència Mare Teresa que proporciona acollida a aquest col·lectiu de mares amb fills de fins a 3 anys.
Amb aquest objectiu, la Fundació durant els darrers anys (entre 2000 i 2014) ha destinat un total de 400.000 euros a ajuts per a les famílies monoparentals maternes acollides al Programa esmentat i per cobrir necessitats urgents per als nens, mares, tractaments o necessitats bàsiques de famílies indocumentades i per beques escolars.

I també ajudes a l’orfenat de Douala (Camerun), anomenat Orphelinat Saint Jean de Deidre, així com al Centre Nutricional de Yaundé (Camerun).

Centre d'atenció de families monoparentals maternes

Pisos temporals amb recolçament psicoeducatiu

Ayuda al Camerún

Congrégation des Servantes de la Passion.
Centre Nutritionnelle
BP 185 Casier 85 – Yaoundé (Cameroun)

Congrégation des Servantes de la Passion
Orphelinat Saint Jean de Deïdo
BP 8040 Douala (Cameroun)

Les donacions ens ajuden a continuar donant suport a les dones.
Pots fer el teu donatiu i continuar col·laborant amb la nostra causa.

Els nostres projectes de suport a les famílies monomarentals maternes en risc d’exclusió social són possibles gràcies a les següents entitats col·laboradores, públiques i privades: