Responsabilitat dels continguts

La Fundación Privada Teresa Gallifa no garanteix, tot i que posa tots els mitjans raonables que té al seu abast, que la seva web i el servidor que l’allotja estiguin lliures de virus.

La Fundación Privada Teresa Gallifa no es fa responsable dels possibles danys o perjudicis que es puguin derivar d’omissions, interferències, desconnexions, interrupcions, virus informàtics, o d’avaries dels sistemes de telecomunicacions  motivats per causes alienes a la Fundació.

La Fundación Privada Teresa Gallifa no es fa responsable de retards o bloquejos en l’ús d’aquest sistema electrònic causats per deficiències o sobrecàrregues dels sistemes de telecomunicacions, en el sistema d’Internet o en altres sistemes electrònics.

La Fundación Privada Teresa Gallifa no es fa responsable de danys que puguin ser causats per tercers mitjançant intromissions il·legítimes fora del control de la Fundació.

La Fundación Privada Teresa Gallifa no serà responsable de la informació que es pugui obtindre a través d’enllaços o que provingui de fonts alienes a la Fundació.

La Fundación Privada Teresa Gallifa no es fa responsable de la legalitat d’altres llocs web de tercers des dels que es pugui accedir al web de la Fundació.

La Fundación Privada Teresa Gallifa no garanteix la disponibilitat i continuïtat del funcionament del web i dels seus serveis. Sempre que sigui raonablement possible, advertirà prèviament dels talls o interrupcions en el funcionament del seu web i dels seus serveis.

La Fundación Privada Teresa Gallifa es reserva el dret a modificar unilateralment, en qualsevol moment i sense previ avís, l’estructura, presentació, configuració, continguts del web i la oferta de serveis, així com també les condicions que es requereixen per utilitzar el web.

L’ús d’aquest web implica l’acceptació plena i sense reserves dels termes i condicions continguts en aquesta pàgina d’Avís legal.