La Fundació

Treballem per a la inclusió social de les dones embarassades i les famílies monomarentals, perquè puguin gaudir de la seva maternitat amb el suport que necessiten.

Desenvolupem projectes que donen suport a la tasca d’acompanyament que realitzen en el Programa Integral Maternoinfantil de la Llar Santa Isabel i la Residència Mare Teresa.

Actualment tenim dos projectes principals:

• Un habitatge temporal per a famílies monomarentals en risc d’exclusió, en el que realitzem un acompanyament psico-social individualitzat. És un habitatge pont entre la Llar Santa Isabel-Residència Mare Teresa i la plena autonomia.
  • Un Centre d’atenció a famílies monomarentals en risc d’exclusió. Oferim atenció psicològica i/o emocional, assessorament en recursos comunitaris (d’ajuda social i formatius-laborals), derivació a serveis jurídics especialitzats i donacions directes a través del nostre Centre de Recursos.

T’agradaria col·laborar en els nostres projectes?

La nostra tasca és possible gràcies a l’ajuda de persones i entitats, que ens donen el seu suport de diferents maneres:

• Donació del teu temps, fes-te voluntari o voluntària. Contacta amb nosaltres i mirarem com podem encaixar les nostres necessitats amb els teus interessos.
  • Donació de roba infantil fins a 6 anys, mobiliari o altres objectes en bon estat que necessiten les dones i mares amb fills petits que atenem. Per exemple: cotxets, bressols, trones, motxilles portabebès, estoigs d’higiene, paquets de bolquers, etc.
  • Donació econòmica al número de compte de la Fundació Privada Teresa Gallifa, que anirà íntegrament als nostres projectes: