LA FUNDACIÓ

Treballem per a la inclusió social de les dones embarassades i les mares soles, per a que puguin gaudir de la seva maternitat amb el suport que necessiten.

Desenvolupem projectes que donen suport a la tasca d’acompanyament que realitzen en el Programa Integral Maternoinfantil de la Llar Santa Isabel i la Residència Mare Teresa.

Actualment estem impulsant un pis pont amb suport psico-educatiu per a mares monoparentals en situació d’exclusió social.

Estàs embarassada i et trobes en situació de vulnerabilitat?

T’interessaria veure de quina manera pots ajudar a aquestes dones i mares?

Ets una entitat i vols col·laborar amb nosaltres?

CONTACTA’NS I EN PARLEM

INAUGURACIÓ DEL PIS AMB SUPORT PSICO EDUCATIU

El dimarts 29 de maig vàrem inaugurar el pis amb suport psico educatiu per a mares soles i els seus fills/es en risc d’exclusió social, i vàrem poder comptar amb la benedicció del Mn. Felip-Juli Rodríguez, Rector de la Parròquia Santa Eulàlia de Vilapicina i Delegat del Servei Diocesà del Catecumenat.

Vàrem poder comptar amb representants d’entitats que fan possible aquest projecte, tot el nostre agraïment.

FESTA DE LA VERGE DE LA VISITACIÓ 2018

El passat 26 de maig vàrem celebrar la Festa de la Verge de la Visitació, patrona de la Congregació de les Serventes de la Passió.

Eucaristia presidida per Mn. Felip-Juli Rodríguez, Rector de la Parròquia Santa Eulàlia de Vilapicina i Delegat del Servei Diocesà del Catecumenat. Després hi va haver un pica-pica festiu. Gràcies a tots per col·laborar a favor dels projectes de la Fundació Teresa Gallifa!

Estrenem Roll up amb la nova imatge de la Fundació gràcies al disseny de Publicitarios Implicados i a la fabricació de DILOGIC!

Tenim en marxa un PIS AMB SUPORT PSICO-EDUCATIU per a 2-3 mares en situació d’exclusió i els seus fill/es

IMATGES del CONCERT DE GOSPEL SOLIDARI del 3 febrer 2018

Moltes gràcies a les Corals “The Magical Gospel Choir” i “Bkings Gospel Choir” per la seva actuació, i a totes les persones assistents per la seva col·laboració a favor dels projectes d’ajuda a dones embarassades i mares soles.

Fundació d'ajuda a dones embarassades i mares soles en risc d'exclusió social